Povestea unui noob

autor: Cristi Raremaster

Articol preluat de pe blogul lui Cristian Raremaster, posesorul simului de succes “Vama Veche”, cu acordul acestuia. Un articol intens despre comunitati virtuale pe care am vrut sa-l avem si aici. Ca si alte simuri romanesti, Vama Veche a fost desfiintat abuziv.

Am renuntat la SL. Las in urma un blog care atesta faptul ca am trecut pe acolo prin comentariile celor ce vor veni dupa mine aici si care ma cunosc, fie ei prieteni sau nu.

Ce m-a facut sa renunt a fost magaria pe care ajungi sa o cunosti destul de greu uneori sau destul de simplu daca stii din ce unghi sa privesti lucrurile. Nu ma apuc sa fac o clasificare a magariei din SL si nici a magarilor din SL pentru ca voit sau nu oricine isi poate insusi acest statut mai devreme sau mai tarziu. Si in fata monitorului, imi aranjez ochelarii zambind ca un om satul pana peste urechi de ce mi-a fost dat sa vad in acea a doua Romanie care este cea virtuala din SL.

Am sa spun o poveste…

Un noob se plimba prin SL aiurea si fara nici o intentie de a supara pe cineva. Doua cutii au aparut inaintea sa. Pe una dinte cutii scria “PATRIOTI ROMANI FREE PENTRU TINE” iar pe cealalta cutie scria “ROMANIA FREE PENTRU PATRIOTI”. Normal noob-ul s-a oprit privind cutiile si nestiind pe care sa o aleaga. La ce erau bune?

Ca sa dau o conotatie acestei atat de scurte fabule am sa spun ca in SL am descoperit cum exact cei pe care-i credem ROMANI sunt cei care ne vand pe bani frumosi si am descoperit cum cei pe care ar trebui sa-i promovam sunt ingropati cu o doza de perversitate care depaseste orice limita a gandirii, de catre cei ce nu au nici un interes de a isi lasa patriotismul sa dea pe-afara.

Unii dintre PATRIOTII SECOND LIFE ajung sa fie PATRIOTII SECOND HAND, imediat cum imbraca un steag romanesc. Vorbesc desigur de acea categorie care bate toba ca lupta pentru interesele ROMANILOR, pentru imaginea comunitatii ROMANESTI in Second Life, pentru a “termina” toti “…cretinii” care ne fac tara de rahat peste hotare… Ce frumos, spun eu si ma gandesc. Bravo nene! Uite pe cineva care stie ce-i acela patriotism! Dulcea mea bucata de branza unde era si eu nu o vedeam!?! Ce chestie!

Acuma vin eu si nestiind ce sa mai zic, bag mana in buzunar si fara nici o pretentie cumpar si eu un land in SL ca sa aiba Romanul unde trage ca vorba aia’… si-asa suntem rasfirati in toata lumea cu vis de a avea un loc unde sa stam… Asta nu trec la capitolul patriotism, e ceva ce simt ca pot. Si-apoi, cum pot eu sa zic ca sunt patriot cand cineva a scos limba la mine spunandu-mi “ce patriot esti tu wey daca nu esti in Romania ?”… LoL… Poate are dreptate. Mai vine unul si imi zice la fel, cred ca incep sa-i cred iar nah “cand doi oameni iti zic ca esti beat e mai bine sa dormi unpic…” Dar culmea culmilor chiar nu ma rabda inima sa-i banez… Alta culme , oamenii astia chiar se intorc sa vada daca i-am banat sau nu … inca o culme : nu se intorc singuri…

Da, am fost owner la doua SIM-uri in SL apoi la un singur land. Am fost creator, builder, terraformer, comerciant cu o multime de produse in xstreet si cu experienta in crearea hainelor, a obiectelor scripted, a constructiilor. Am avut un loc ce a disparut… De ce ? Pentru ca tot ce este ROMAN in SL daca tine sa-si pastreze valoarea va fi impiedicat in tot ce face, de catre ceilalti romani care bubuie de invidie.

Am sa dau exemplu o ROMANCA de acest gen. Nu stiu cati dintre voi o cunosc pe “Laracroft Akula” dar eu o cunosc. Este ownerul SINGURULUI sim romanesc din Second Life la ora actuala pentru ca TOATE CELELALTE au fost ingropate in mod curios exact atunci cand traficul lor de vizitatori ameninta sa-l ingroape dramatic pe cel al simului acestei femei ce se vrea a fi UNICA REPREZENTANTA A COMUNITATII ROMANE IN SECOND LIFE. Sa fie o coincidenta oare? Cam straniu si greu de crezut…

Va las si pe voi sa spuneti cate ceva despre magariile si abuzurile din Second Life ori despre oameni pe care-i cunoasteti. Ori, de ce nu, chiar si despre mine… Varsati-va oful fratilor !

5 Responses to Povestea unui noob

  1. Alexandru says:

    Vreau sa fim impartiali pe acest site, o sa pun totusi linkul la petitie pentru ca ambele tabere sa-si spuna parerea obiectiv:

    http://oppinio.ro/petitie/spune-nu-laracroft-akula

  2. Cristina says:

    Da… asa spun toti. parca vad ca si tu treci de partea ei. Cred ca santajeza femeia….

  3. Alexandru says:

    Eu prefer sa fiu impartial ca si pana acum. Nu ma confundati cu copiii fara caracter si care nu stiu ce vor.

  4. sorinel says:

    Exista o vorba care spune ca cei ce doresc sa aibe realizari de varf trebuie sa fie pregatiti si sa infrunte critici acerbe.

  5. si apropo knd a patit o cristian ..eram acolo impreuna cu ab si inca 2 avatare..jucam greedy..avatarul Lovely Masala..a venit si a facut treaba..dupa care a zis scuze eu tre sa plec..haideti mai rpd cu jocul…(makar ne a lasat sa terminam partida….elegant din partea sa)..la 3 min dupa disparitia ei a venit Echo …si a facut ” curatenie”!!!
    Christian Raremaster..la fel k ab Beusconi ..si altii nu au nici o vina..poate doar aceea de a fi romani si de a fi concurat Vb ul la trafic!

Leave a Reply

